16.12.09

我不懂



I don't know. Maybe because it's blur.





我不懂  我不懂 我不懂 我不懂
我不懂  我不懂 我不懂 我不懂 我不懂
我不懂  我不懂 我不懂 我不懂 我不懂 我不懂




I dunno
I dunno I dunno
I dunno  I dunno I dunno
I dunno  I dunno
I dunno 




我不懂
我不懂  我不懂
我不懂  我不懂 我不懂
我不懂  我不懂 我不懂 我不懂




END
[16.12.09] Maybe one day I will know.


Karmun.




No comments: